Teposu

Cristi Teposu era un prieten din liceu al prietenei mele Alina si acesta stia sa fie spiritul distractie in grupul nostru de prieteni. Imi place tot ceea ce aflam despre el si despre grupul nostrum de prieteni pentru ca el era foarte vorbaret si stia sa afle mereu tot ceea ce este mai picant in viata prietenilor sai si stia sa se faca placut si sociabil. Imi amintesc si acum o petrecere de pomina la el acasa cand am baut cu totii si el a primit tortul cu multa frisca in fata si a varsat o sticla de bere pe pantaloni, incat toata lumea a ras si a crezut ca si-a facut nevoile pe el. Este cea mai interesanta persoana pentru mine si l-am apreciat mereu pentru glumele lui picante si pentru tot ceea ce facea si imi placea modul lui amuzant de a aborda viata si de a ne amuza pe fiecare, de a ne schimba stilul de viata in unul mai bun si mai placut. Este un personaj de care imi aduc aminte bine din perioada liceului si imi place tot ceea ce ne-a legat in acesti ani. Teposu este personajul cel mai amuzant din perioada liceului si este cel care sties a ne faca sa ne schimbam in bine si sa fim mai amuzati si mai bine dispusi. Imi place tot ceea ce am invatat de la el si din glumitele lui si din felul lui de a se comporta cu noi si este cea mai petrecareata si mai amuzanta persoana din grupul nostru. Imi place tot ceea ce am trait impreuna si speram la mai multe clipe frumoase in compania lui doar ca, cu timpul gasca noastra s-a destramat si am ramas mai putini pentru ca unii s-au casatorit si altii au plecat la munca in alte orase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu