De ce iubim… bicicletele

Mereu am crezut ca bicicletele sunt simpatice. Sunt o adunatura de metal cu doua roti care au ceva special si parca troneaza la capitolul ,,prietenie”, atunci cand te gandesti la celelalte mijloace de transport. As incepe cu faptul ca nici macar nu se grabesc la fel ca celelalte, oferindu-ti ragaz sa admiri tot ce ai prin jur in loc sa ajungi rapid la destinatie.

Ca sa imi sustin ideea pana la capat, am insirat mai jos 10 motive pe indelete, prin care pledez pentru biciclete: Pentru ca bicicletele nu fac diferenta de varsta. Poti sa ai o bicicleta adevarata de la 3 ani pana la 70. Cu masinile e alta poveste. Cea de la 3 ani, stiti voi, nu e pe bune, chiar daca toti iti spun ca este. Bicicletele iubesc aerul liber. Bicicletele nu au nevoie de o hartie insotitoare numita carnet de condus bicle. Da, v-ati prins, sunt simpatice pentru ca le poti numi si bicle. Sunt asa dragute, incat nici nu cer bani pentru combustibil. Ajunge si voia buna. E mai mult decat suficienta. Biclele iubesc aerul curat, copacii si viata. Tocmai de asta nu scot fum. Biclele nu costa o avere, astfel incat pana si copii isi pot strange banii din pusculita pentru a-si cumpara una. Sunt finute si descurcarete si se pot strecura peste tot. Sunt prietene bune cu dietele. A, si mai au si surate de interior.

Accidentele sunt rare, memorabile si nu rareori amuzante. V-am convins? Eu zic ca da. Eu una am fugit. Ma asteapta un biciclit zdravan. (11. Verbul inexistent ,,a bicicli” e chiar simpatic.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu