Motanul incaltat, o amintire…

Marti, de la ora 10:00, cei mici sunt asteptati la teatru. Evenimentul va avea loc la Teatrul Tandarica, de pe strada Eremia Grugorescu 24, Sala Lahovari. Daca vrei sa petreci o ora plina de aventuri alaturi de motanul incaltat cu mustati lungi imbracat in nobil, atunci acolo este locul tau. Sunt asteptati toti copiii cu varsta mai mare de trei ani, iar biletul costa aproximativ 12 lei.

Citind acest anunt, m-am lasat purtata pe aripile amintirilor. Am retrait clipele cand cautam amandoua teatrul, pentru ca orientarea nu era punctul nostru forte. Este vorba despre o amintire draga pe care o am cu Alexandra, buna mea prietena din liceu.

Intr-o zi primesc un telefon prin care Alexandra ma invita la teatru, pentru ca tocmai primise doua bilete de la sora ei. Am acceptat imediat, desi nu stiam ce piesa urma sa vedem. Dupa ce am ratacit pe strazi in cautarea teatrului, am ajuns tocmai la timp. Atunci am aflat uimite ca biletele erau destinate copiilor, pentru ca piesa era „Motanul incaltat”. Avand insa doar 17 ani, ne-au lasat sa intram. Trebuie sa recunosc ca mi-a placut, desi in jurul nostru erau numai copii care tipau de parca cei de pe scena ii ascultau.

Imi pare rau ca marti nu vom mai putea merge impreuna sa retraim trecutul. Piesa se joaca, insa din ea lipseste personajul principal: Alexandra. Cortina s-a lasat peste viata ei. Ea a plecat pentru totdeauna in aplauzele frenetice ale prietenilor si familiei.

„Motanul incaltat” este o amintire draga a timpului petrecut cu ea…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu