Esti suficient de feminista?

Nu am realizat ca sunt feminista pana nu am inceput sa lucrez pentru o organizatie a femeilor. Am facut ceva cercetari inainte de a ma prezenta la interviu, am raspuns corect la toate intrebarile, am obtinut postul dar nu am luat cu adevarat in considerare ce inseamna sa intri intr-o organizatie feminista.

Am fost fascinata, intrigata de aceasta noua lume unde ceea ce spuneam conta cu adevarat. Mi-am dat seama ca nu eram singura care simtise sentimentul de nedreptate si inegaliate. Am mers cu capul sus, simtindu-ma mandra de autoimputernicirea mea si am mers sa educ in acest sens si alte persoane. Din cate imi amintesc, este pentru prima data cand gasesc un loc unde simt ca apartin cu adevarat.

Marsuri, buletine informative, articole, training si discutii despre violenta domestica - am avut oportunitatea sa ma implic in toate acestea alaturi de colegele mele. Cand primeam un caz nou toate eram de acord in ceea ce priveste suportul care trebuie acordat femeii respective si faptul ca trebuie tinuta in siguranta. Toate o credeam pentru ca asta merita o femeie; nu trebuie sa chestionezi si sa pui la indoiala experienta de abuz domestic prin care a trecut.

M-am simtit parte a unei echipe care face diferenta in mod activ in ceea ce priveste drepturile si libertatile femeii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu