Dragostea pentru moda

Iubesc cumparaturile. De mica iubeam sa fiu in pas cu moda. Am inceput prin a purta pantofii cu toc din garderoba mamei, apoi am trecut si la alte accesorii vestimentare, margele, cercei, esarfe, saluri. Ma postam apoi in fata oglinzii pentru a-mi admira creatiile, pentru a observa in ce alt  mod imi mai pot infrumuseta tinuta.
 
Ca orice femeie tanara, urmaresc tendintele actuale si sunt la curent cu toate reducerile de la magazinele mele preferate. Chiar si atunci cand eram mica iubeam sa fiu in pas cu moda. Cel mai mult imi placea sa umblu prin garderoba mamei, in special cand nu era acasa. Recent am fost la magazinul meu preferat si aveau tot felul de reduceri care m-au bucurat. Uneori parca retraiesc acel sentiment placut din copilarie, cand imi sclipeau ochii doar uitandu-ma la jucarile expuse pe rafturi. Insa, de data aceasta jucariile mele preferate se gasesc frumos prezentare pe niste manechine. Magazinul de care vorbesc are produse foarte diverse si recunosc ca imi place mult cum au reusit sa creeze in interior, intr-un spatiu destul de restrans, o atmosfera atat de placuta. Cand intru acolo nu-mi mai vine sa plec. Cred ca asta este indiciul unui bun manager care are viziune si o echipa destul de puternica care sa faca din viziunea lui, o realitate. E important sa ai in jurul tau, oameni competenti, creativi si pusi pe fapte mari. Stiu din experienta ca o afacere are multe fatete si trebuie sa fii atenta la toate atunci cand faci planuri.  Dar destul despre prezentarea magazinului. Orice client revine la un magazin pentru trei lucruri. In mod clar m-ai cucerit pentru servirea ireprosabila, pentru produsele dezirabile si nu in ultimul rand, pentru reduceri. De multe ori au de exemplu semne cu "promotii ceasuri" sau "cel mai mic pret la pantaloni" si multe alte produse. In cazul in care cauti carti, magazinul de care vorbesc este pentru tine de asemenea. Se gasesc mereu carti la reducere si oferta e variata. 

Nu stiu cum sunt altii, dar mie imi place sa cumpar lucruri de valoare la preturi de nimic, pana la urma reducerile sunt binevenite pentru oricine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu