La munte sau la mare?

Prefer muntele, dar intr-un hotel, nicidecum la cort. La munte am fost, iar la mare cand eram foarte mica. Dar ma cunosc si mie nu imi place deloc aglomeratia. Dar abolut deloc. Vara cred ca oricum e mai placut sa mergi la munte, decat la mare. Fiindca banuiesc ca nu e chiar asa mare caldura la munte, cum e la mare. Am fost la munte cand am terminat liceul, si am vazut cat de mult te poate ajuta aerul curat, aerul de munte. Parca eram intr-o alta lume. Iar peisajul era de vis.

Si la munte poti face plaja, inca te prinde mai repede soarele, la munte decat la mare. Si poti sa gasesti un loc doar al tau, fara sa faci plaja intr-un furnicar. Stiu ca acolo la munte, pana si apa are alt gust. Parca si oamneii sunt altfel, mai caliti, mai fericiti. Nu par asa de obositi si agitati ca si noi.cred ca mi-ar place sa locuiesc la munte si sa respir mereu aerul curat de acolo. Sanate pura! Marea mi se pare frumoasa, doar ca asa cum spuneam nu imi place sa merg in locuri unde sunt foarte multe persoane. Mi se pare ca mereu trebuie sa am grija sa nu dispara ceva, sa fiu cu ochii in patru. Plus ca la cate femei frumoase se dezbraca pe acolo, nu stiu daca m-as simti chiar in largul meu. Si apoi trebuie sa cheltui o gramada de bani. Daca nu vrei sa stai pe patura, trebuie sa platesti pentru un sezlong. Iar noi cum suntem trei persoane, cred ca s-ar cam simti la buzunar.
 
Nu stiu de ce am impresia ca la mare e mai scump decat la munte. Cel putin asa cred eu. Sau asta e impresia pe care o am eu. Am fost si la mare cand eram mica, dar nu imi amintesc nu stiu ce lucruri importante. Nu neg faptul ca mi-ar placea sa merg si acum, dar ori la inceputul sezonului estival, ori la sfarsitul sezonului. Macar stiu ca nu e chiar asa de plina plaja si hotelurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu